اسدی، چرا “می گوید” در انتخابات حضور نخواهم داشت؟
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 280
بازدید کل : 47110
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 280
بازدید سال : 1100
بازدید کلی : 47110
اسدی، چرا “می گوید” در انتخابات حضور نخواهم داشت؟

اسدی برای اولین بار بود که در دانشگاه آزاد اسلامی مشگین شهر و در حضور مسئولینی همچون امام جمعه،حمید عباداللهی فرماندار وقت از پشت تریبون رسما اعلام کرد که در انتخابات به هیچ وجه حضور نخواهم داشت،که در این عین حمید عباداللهی نیز به شوخی خطاب به حضار گفت که مردم، اگر اسدی فردا در انتخابات حضور داشته باشد من یقه اش را می گیرم که با خنده حاضرین نیز همراه بود.

اما دلیل اینکه اسدی می گوید در انتخابات حضور نخواهم داشت چه چیزی می تواند باشد:

۱- اینگونه استنباط می شود که اسدی،از ۲ سال مانده به انتخابات و با گفتن در انتخابات شرکت نمی کنم،کمی فضا را برای خود تلطیف تر کرد،به این دلیل که اسدی می دانست در سالهای پایانی و نزدیک انتخابات هجمه های پر فشاری بر روی خود خواهد داشت،که صرفا در وهله اول با  این کار به نوعی در ایام گذشته مانع ورود موج سنگین و منفی  به حوزه ی کاری خود شد،به طوری که اغلب رقبای وی بر این باور بودند که اسدی چون دیگر جبهه خود را از دست داده دیگر در انتخابات شرکت نخواهد کرد،وی در این روش موفق بود به طوری که تمامی هجمه ها را علیه خود خنثی کرد.

۲- اگر به آرشیو اخبار نگاهی اجمالی بیاندازیم میبینیم که اسدی در تریبونی اعلام کرده بود کهدر انتخابات شرکت نمیکنم دوستانم اصرار نکننددر این خبر اسدی زمینه ای ذهنی را به مخاطبان فراهم می کند که من دیگری قصدی برای حضور در انتخابات ندارم،اما مردم و دوستانم اصرار می کنند که باید حضور داشته باشم.

اما وی چگونه می تواند از این موضوع استفاده بکند؟بسیار ساده است که وی در روزهای آتی و نزدیک به ثبت نام کاندیدا، با موجی معروف به موج مکزیکی وارد صحنه خواهد شد،به طوری که اعلام خواهد کرد که بار سوم، استقبال بیش از حد مردم و اصرار آنها باعث شد که در انتخابات شرکت کنم،به این ترتیب نوعی بار روانی مثبتی را از جانب خود به افکار عمومی تزریق خواهد کرد.

۳- اسدی با این سخن که در انتخابات شرکت نخواهم کرد از سوی دیگرسعی کرده است که دست اصلاح طلبان را در حنا بگذارد،و وحدت اصول گرایان در انتخابات را  متزلزل بکند،وی در این روش نیز بسیار موفق بوده است اما در این روش چگونه عمل کرده است،وی با استفاده از این روش نیز باعث شده است که اصولگرایان در فکر نبود اسدی خیز خود را برای حضور در انتخابات بلند بردارند به طوری که اینگونه فکر بکنند چون اصلاح طلبان جز اسدی که حداقل افکاری نزدیک به اصلاح طلبان ندارد گزینه‌‌ای مطرح و قوی ندارند،با حضور در انتخابات شانس خود را که بیشتر می بینند در انتخابات شرکت بکنند،موضوعی که اسدی آن کلمه ی حضور نخواهم داشت را باعث شده به زبان بیاورد همان عدم اتحاد اصولگرایان در انتخابات آتی شهرستان است،به این دلیل که کثرت حضور کاندیدا از طیف اصولگرایان شانس اسدی را دو چندان خواهد کرد،از سویی دیگر با همین روش اصلاح طلبان را وسوسه می کند که اگر حضور نداشته باشم،فردی مخالف با این تشکیلات شانس نمایندگی دارد،از همین رو با این ترفند آنها را نیز در آینده مجاب خواهد کرد که از وی در انتخابات حمایت بکنند.

پا نوشت: تمامی این اظهارات صرفا یک تحلیل از عدم حضور اسدی در انتخابات است که روزهای آتی و با نزدیک شدن به انتخابات شاید این مطالب مهر تائید بخورد و شاید نیز اصلا اینگونه نباشد./

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
هرگونه کپی برداری از خبرهای این سایت، تنها با ذکر نام خیاونیوز و کد خبر موردنظر مجاز است.
کد این خبر: 21718


تعداد بازدید از این مطلب: 673
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود